Haha ni kanske inte fattar men mest för att jag ska komma ihåg själv!

Özz Nujen:
"Finns det några svarta här? Le så jag kan se er!"

Spencer Brown:
"I'm so drunk I'm pissing tequila"
"After an hour someone will kick you and then you sue them"
"She was like 'I like your accent', and I was like 'I like your accent', and she was like 'really?' And I was like 'noooo'"
"She said 'I buy you dinner' and I'm a bit tradtional ´so I was like 'HA?! Buy me dinner? You cook me dinner!"

Björn Gustafsson:
Med östgötskdialekt: "Det här är ett rån, men går det att föra över pengarna på ett annat konto?"
Ny i Stockholm: "'Ursäkta, vet du vad klockan är?' 'Tjacka egen tick tack'"
"Har du sett min villa min ville villa kulla villa, vill och vill du veta varför villan heter så? Jo för här kommer Pippi Långstrump! Liksom inga argument. Då kan man ju svara om någon frågar 'Varför slår du mig?' Jo för här kommer Pippi Långstrump"
"Tjocka tjejer är ju ofta snälla, så det kom en snäll tjej"
En full fotbollsdomare på Djurgården-AIK när det kommer tre fria AIKare: "Straff till Djurgården, och jag tar den. Oj jag missade. Den går om!"
"Någonstans finns det ju ett universum där jag blev av med oskulden när jag var 16"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback