Andra dagen!

Idag har vi fått jobba med barns utveckling i vissa åldrar så jag och Moa och några till fick jobba med bebisar. Så vi gjorde en assnygg planch som nu sitter uppe i korridoren!

Igår när vi satt här med datorerna var det några thailändare som kokade nudlar med en kaffebryggare! Antar att de inte är så förtjusta i maten här! Sedan när jag och Amanda skulle gå tillbaka till huset vi bor i såg vi en tvättbjörn Jag tyckte det var ascoolt tills Amanda sa att de kunde bitas och man fick rabies. Fett läskigt och det var mörkt så man såg inte om de kanske gömde sig i buskarna eller något! Fick också reda på idag på en lektion att det finns giftiga spindlar i Colorado!

Men men... MAT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hmm, jag har sett japaner koka soppa i en tekokare :P

tvättbjörnar är söta, men bara på bild och i tecknade filmer ^^

Vad får ni för mat? är den god? Inga svenska "meatballs"? haha :P

puss och kram /Sofie

2008-08-07 @ 00:40:08
Postat av: Amanda

Jaa när man sett Pocahontas tror man ju att det är världens snällaste djur :P

Vi har fått lite pasta och friterad kyckling och igår fick vi faktiskt köttbullar som var helt okej! Idag var det BBQ så det blev cheese burgare och pommes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback