Chokladbollar

Idag har varit grymt bra. Alla har varit glada och vi har haft kul. På förmiddagen var det bara jag och Molly. Hon är så rolig sedan hon började krypa för hon kryper bara runt och pratar med sig själv och om man sätter sig på golvet börjar hon klättra på en. Så sjukt gullig.

Vid lunch kom Reed hem med Judy och vi gjorde lunch. Reedy åt förutom riset och köttfärsen, som var över från igår, cantaloupemelon med parmesan. Han tyckte det var jättegott. Sedan tog vi det lugnt ett tag. Molly sov och jag och Reed tittade på film och läste Pippi Långstrump. Sedan åkte vi och handlade. Tog hur lång tid att hitta allt. Men vi gjorde det till slut. Molly var glad nästan hela vägen. Hon började gråta lite på slutet men då sjöng Reed för henne så hon blev tyst.

När vi kom hem satte vi på musik och dansade tills vi var tvungna att gå ut och möta Emma. När Emma kom hem blev det kaos. Hon ville inte ha något av maten som fanns färdigt utan hon ville ha pasta med tomatsås. Så jag gjorde pasta med tomatsås, samtidigt som Molly blev lite grinig för att hon var trött. När det var klart skulle jag gå upp och lägga Molly men hon ville inte sova fast ögonen stängde sig själva eftersom hon var så trött. När jag väl fått ner henne i sängen och fått i Emma och Reed i alla fall lite mat (Emma ville ha korv i stället) gick Emma över till Sophie och jag och Reed gjorde chokladbollar. Eller Reed gjorde typ två och jag resten. Ändå lyckades han ha choklad över hela benen och hela ansiktet. Men de gillade. Vi gick över och bjöd grannarna som tyckte att det var jättegott!

Nu ska jag läsa 300 sidor Cosmopolitan! :)



Kommentarer
Postat av: johan

Hur sade du? Lets bake some Negroballs???? :)

2008-08-28 @ 10:48:44
Postat av: Mamma

innehållsrika dgr! var det första ggn de åt chocolateballs?

2008-08-28 @ 16:49:32
Postat av: Amanda

gott det ser ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback