Dagen

I morse åkte jag, Amy och barnen och åkte go cart. Jag har aldrig gjort det förut men det var kul. Jag och Reed åkte i samma och var jättesnabba! Amys brors fru Keri kom också dit med Andrew och William som är kidsens kusiner.

Efter go garten åkte vi till en lekpark med en rymdraket där vi hade lite picnic och så innan vi åkte hem. Här hemma har vi tagit det lugnt. Reed och Molly sov jättelänge och Emma har varit på pianolektion. Sedan har vi ätit kyckling och kronärtskockor. Fatta vad jag äter här! Trodde det skulle bli massa skräpmat bara.

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar du mcdonalds nu? ;)

Postat av: Johan

Du har faktiskt alltid varit ett matvrak....MEN försök INTE inbilla mig att du åt kronärtskockor......:)

2008-08-15 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback