Day two!

Jag tror jag vaknade halv 7 i morse. Det var ju ändå halv 1 i Sverige och en del vaknade vid 5 så det var väl bra jobbat av mig? Vi har haft jättemycket lektioner idag då var har pratat om children security och illnesses och sånt. Sedan fick vi göra lite pyssel så jag gjorde en älg och ett vänskapsband i Sverigefärger. Vi har haft jätteroligt. Vi är fem svenskar i samma grupp så vi har kunnat prata med varandra och eftersom lektionerna blivit så långa så har det lett till en del trötta skämt. Kan dela med mig av ett av dem:

- Undrar vad det blir för mat idag?
- Säkert typ fried chicken!
- Ja allt är ju fried här.
- Jepp, med fried pasta.
- Usch!
- Ja, och fried ketchup.
- Och fried cola!


På kvällen har vi haft International Sing along så alla skulle sjunga en barnsång på sitt språk. Alla vi svenskar och en tjej från Danmark och en tjej från Norge sjöng i ett hus i skogens slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback