Hejdå honungsbulle

Alla kallar varandra för mat hela tiden. Typ peanut eller peanut butter. Judy åkte hem för en och en halv timme sedan och när hon var hemma ringde hon mig för att säga att jag kunde ringa om det var något. Sedan sa hon "Bye honeybun!" Haha! Undrar hur folk skulle reagera i Sverige om någon sa "Hejdå honungsbulle!"

Keri hämtade Emma och Reed strax innan Judy åkte så nu är det bara jag och Molly hemma. Molly sover så jag tänkte passa på att blogga lite. Sitter och äter en bit tårta som jag antar är från Emmas kalas. Amy sa att det är bara bra om de försvinner från frysen så tänkte att jag kan ju smaka lite. Det är typ en chokladkaka med sådant där färgglatt uppe på. Väldigt sött. Ska nog bara äta chokladkakan.


Har träffat ännu en granne nu. Lisa, hon verkar också jättetrevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback