Hejdå sommar!

Jag orkade inte ta bilder idag så jag gör det i morgon istället. Då är Amy hemma och vi ska åka och bada om barnens kusin kan följa med. Vi ska passa på innan det blir kallt, vilket är redan på fredag det ska bli 60 grader (F) vilket är typ 15-16 i celsius. Idag var det 88 vilket är 31 i celsius och det tyckte jag var svalt och det regnade till och med.

Jag var ju ensam med Molly på eftermiddagen idag. Det går jättebra när det bara är vi två men så fort Amy eller Jim är hemma blir hon gnällig. Precis som de andra barnen. De var jättesnälla med mig och Judy idag men på kvällen när Jim och Amy kommit hem gnällde de om allt, speciellt Reed.

Klockan är nu 20.19 och jag trodde den var mycket mer. Är så sjukt trött men ska nog titta klart på barnhemmet nu, sedan ska jag se Titanic i morgon! På tiden va?

Kommentarer
Postat av: Ellen

kan man lugnt säga! :P



Tänker på dig!

Postat av: Mamma

Oj, vilken temperaturskillnad! Kul att träffa grannar och att Judy bryr sig om dig...

Bye bye my chokolatecake

2008-08-14 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback