Internet funkar inte :O

Det kom en computer guy hit i morse och sedan dess har inte internet funkat pa min dator!!! Ska prata med Jim nar han kommer hem!

Molly fick ett sant dar utbrott idag igen men efter nagra minuter vande hon pa sig i min famn, blundade och somnade. Nar jag la henne i sangen tankte jag att jag kan ju ligga bredvid henne for att se om hon verkligen sover. Vaknade cirka en halvtimme senare.

Annars idag har jag tvattat alla barnens klader. Inte svart alls har. Det enda man behover gora ar att stoppa in kladerna, halla i tvattmedel och trycka pa start. Man behover inte bry sig om gradantal eller nagot. Fett nice! Pa eftermiddagen akte jag och fixade bibliotekskort sa jag kan lana filmer. Lanade Matilda idag. Den om den lilla otroligt smarta tjejen! Var jattelange sedan jag sag den. Annars hade de inte sa mycket roliga filmer. Men de hade serier. Hittade del 1 och 2 av Sex and the city season 6! :D Hoppas jag hittar resten ocksa sa jag kan se klart det! Efter det gick jag till recreation center for att hamta en broschyr med vad man kan gora. Det finns simning, vatten aerobics, yoga, klattring och massa annat. Funderade ju pa att dansa men det enda som fanns var baldanser och salsa. Och kul om jag skulle fa dansa med nagon laskig gubbe eller nagot!Det fanns volleyball ocksa vilket hade varit kul men da var man tvungen att vara med i en forening och da blev det ju svart. Far se vad jag valjer!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha... vad bra att du tvättar! Och äntlgen får du säsong sex i sex and the city! Kul att det går bättre med Molly! Och kul att du tittar på någon aktivitet att göra. Tråkigt med internet... det löser sig nog. Tänker på dig... Ikväll har vi spelat innebandy! Premiär! på lördag ska vi till Lotta på fest.

Kram mamma

2008-08-20 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback