Söndag

Det var meningen att jag skulle shoppa igår men Fride hade huvudvärk så det blev ingenting. I stället var jag hemma. Åkte lite skateboard med Emma och Dayton som går i hennes klass. Hon var här så hennes föräldrar fick lite lugn och ro eftersom de har en liten bebis på fem dagar. O'Ryan heter han. Sedan på kvällen fick vi gäster. Det var grannarna mitt emot och bredvid. Kommer ihåg att en mamma hette Wendy och hennes sonen heter Riley och dotterna i den andra familjen heter Jaana. Mer kommer jag inte ihåg. Men Jaanas mamma var från Finland i alla fall men tyvärr kunde hon ingen svenska.

Fick också reda på att Jim försöker fixa biljetter till VM-kvalmatchen till fotbolls-VM i Sydafrika mellan USA och Guatemala som ska spelas i Denver i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback