Bästa medicinen

Som sagt vet jag ju inte vad som var fel. Men idag har det varit bättre. Var fortfarande inte hungrig när jag vaknade. Inte ens en kanelscone och en White mocha gjorde det bättre. Efter ett tag kände  jag att jag var tvungen att äta något så det fick bli lite Marabou mjölkchoklad. Det var det enda jag hittade som gick ner. När jag sedan skulle laga middag till Holden tyckte jag att jag var tvungen att äta något annat också. Blev älgpasta från IKEA med tomatsås, skinka och ost. Så nu känner jag mig mycket bättre! Är det det här som kallas home sickness?

Kommentarer
Postat av: Paps

Ingen aning, älg har vi ju inte haft så mycket hemma.

Men ibland är det ju lite si och så med hungern och inte så kul om man inte har sällskap att äta med.

Jag tror det släpper nu... du har ju så otroligt mycket spännande framför dig den närmaste månaden.

Pappa/avis

2008-12-20 @ 12:58:03
Postat av: mamma

Håller med. Kram gumman!

2008-12-20 @ 19:20:38
Postat av: mohammed allah

Hej.

Vill informera om att den Bästa mohammed T-shirt konsten är fråm Sverige. Den e skapad av Svenskar och Persier mot islam. Kolla och läs infot på,

http://www.mohammedt-shirt.com

Översätt inte.

2008-12-21 @ 16:21:31
URL: http://www.mohammedt-shirt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback