God Jul

Jaha, då var det julafton. Ställde klockan tidigt i morse för att Skypa med mamma och Johan. Öppnade paketen från dem också! Fick två tidningar - First Style och Kors & Tvärs, en bok som heter 2 systrar, Mamma Mia the Movie, en Abba-skiva, en Per Gessle-skiva, Bragokex, Kexchoklad, en påse sura Bilar, en Non Stop-choklad, Läkerol, Violtabletter, Hårspännen, Oboy och ett kort där det stod att jag skulle få pengar! Tack så jättemycket!!

Annars har jag ju jobbat idag. Jobbar fortfarande. Jag och Holden tittade lite på Astrid Lindgrens jul medan Lucy sov :)

Snart ska jag Skypa med pappa också! 40 minuter kvar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Varsågod Tjejen! Ha en fortsatt trevlig, mysig och God Jul! Kram mamma

2008-12-25 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback