Gym

Idag blev Amanda medlem på gymmet. Asbra ju för då blir det mycket roligare. Både Bara och Johanna är intresserade också så förhoppningsvis joinar de också. Vi började köra någon arm- och bengrej i 20 minuter och sedan powerwalk i en kvart innan det var dags för absträning. Var första gången jag hade en kille som tränare, kändes konstigt. Men han hade kul åt mig och Amanda i alla fall. Speciellt när Amanda höll på att sparka mig i huvudet för att vi låg för nära varandra.

Annars idag har det inte hänt något speciellt. Har tittat på Nights in Rodanthe med Richard Gere. Sedan hade Holden spanska så vart till och från skolan tre gånger idag.

Resten av veckan ska jag vara snål. Åtminstone försöka. Eftersom jag trodde att jag inte skulle behöva skicka julklapparna la jag lite mer pengar på varje julklapp men sedan behövde jag ju skicka dem i alla fall. Men men, ska försöka att nästan inte använda något alls av nästa veckas lön så ska jag nog klara mig på semestern!

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow! vad ambitiösa ni är med träning innan jul. Kul med sällskap på gymmet!

Positiv attityd vad gäller sparande av pengar till semestern. men, i Karibien blir det nog mkt läsa & slappa på stranden på dagarna. Ta med mkt böcker/tidningar... Du & Rebecka har ju fullt upp innan, så det blir bra med en sol/vilovecka... Puss/mamma som räknade ut i morse att du snart varit borta i fem månader!

2008-12-17 @ 07:18:46
Postat av: Johan

Roligt namn det där, Bara!

-Det är Bara jag,Bara! -jag springer med Bara ben,Bara! -Klä på dig, var inte så Bar-Bara....



Kallar ni henne för Ba? Kul.......



Ciao! J

2008-12-17 @ 09:14:45
Postat av: Paps

Det känns skönt att du börjat träna…men jag får samtidigt dåligt samvete. Det var länge sedan jag fyllde upp tomtedräkten så bra som i år...

Åter igen: skulle inte klapparna komma till Lidingö?

Ditt paket is in the air in this minute!

2008-12-17 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback