Hata metron

Kom hem en timme sent ikväll efter att jag varit på Barnes & Noble i Bethesda med Amanda. De håller på och bygger om så först var jag tvungen att vänta i över en halvtimme på att den skulle komma och sedan stod vi stilla i en halvtimme också. Taxi skulle kostat $25-30 vilket jag inte har råd med nu innan jul, så det var bara att vänta. När jag sedan skulle gå från metron och hem var svinkallt, säkert minusgrader.

Får skriva om New York i morgon för nu är jag för trött. Men det finns bilder på Facebook för den som inte kan vänta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kom hemordentligt iallafall... kram

PS: Alba gillade stolen med Barbapapa på. Du får be pappa skicka en bild...

2008-12-08 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback