Pics

Thanksgiving!

På middagen med Katie och hennes kompisar - min första pumpaåaj!

SolUPPgång i Baltimore

På Tappan Zee Bridge över Hudson River. Man ser Manhattan borta vid horisonten!

En svensk traktor var det första jag såg i Connecticut

Kalkonen!

Taylor, Amanda, Holden, Tommy och jag pusslade

Maaaaaaat!

Efterrätten som var alldeles för god!

Jiggles

Biografen där vi såg Bolt

Lite annat!

Massa god mat från Wholefoods!

Bubbelvatten!

IKEA

Mysigt värre

Avocado A.K.A "The lots of poopies"

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt du verkar ha haft. Tofflor, pussel och god mat. Fina bilder - förutom den med "poopisarna".

2008-12-03 @ 08:11:54
Postat av: Johan

Vilka fina bilder! Jag blir hungrig! Men vad är Jiggles? Dock "fel" bubbelvatten! San Benedetto skall det ju vara!! Kram Johan

2008-12-03 @ 10:54:29
Postat av: Paps

Pumpapaj är coolt. I fjol lärde jag mig gilla...nä älska pumpasoppa (med lime och koriander).

2008-12-03 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback