Burn after reading

Så nu har jag sett Burn after reading med bland andra Brad Pitt och George Clooney. Den var sjukt skum! Kan inte ens förklara. Men jag kan säga att det var kul att se Brad som en nörd.

Har inte hunnit med så mycket idag. I morse åkte jag och familjen till Cowboy Café någonstans i Arlington och åt frukost. French toast och kaffe blev det. Vi pratade bland anant lite om St Martins. De sa att de känner någon som kommer vara där nere och passa barnen så kan jag och de göra något som kallas Zip line. Man har en sele på sig och sitter fast i en lina så får man typ åka linbana högt uppe i träden.

Nu sitter jag och tittar på Sex and the City och ska gymma och ett tag. Ikväll ska jag jobba. Lucy kommer sova så jag kommer bara ha Holden här i lite mer än en timme sedan ska även han sova. Men jag hoppas att Amanda fortfarande vill komma och hålla mig sällskap!

Här är lite bilder från veckan!



Pepparkakshuset med Hans, Greta och häxan

Julgranen

Julmarknad i Chinatown

Träffade en pepparkaka och en julgran

Gårdagens shopping

Nyårs outfiten!

Kommentarer
Postat av: mandy

haha vad fint pepparkakshus:) lite snyggare än min pepparkaksborg:P Köpte ni färdigt o dekorera bara?

Postat av: Amanda

I will be there!! :D

2008-12-13 @ 19:58:48
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Paps

Kulkulkul. Zip Line...låter ruggigt. Här har vi just kollat El Classico, Björn kom hit efter en middag md Svenska hjältar (tv-galan är i morgon). Britt är på Stureplan tror vi...länge sedan hon gjorde en helkväll, det är hon värd.

Hörs.

/S

2008-12-14 @ 00:11:46
Postat av: mamma

Hej gumman! Fina bilder... Helst "gingerbreadhouset" och nyårskläderna! Johan & jag var & träffa tomten igår med Peter & Cissi. Det gick så smidigt med klapparna, så vi hann med en fika på Stadsmuseet (fint ställe), en latte i Skrapan och tapas på La cocaratcha. Mysigt att gå i gamla stan och på söder i SOFO-kvarteren. Lite julstämning var det, för det var inte regn utan lagom kallt iallafall. Sen hamnade vi hos uffe & Cissi & spelade ett helt sjukt spel som Uffe köpt... "Helt hysteriskt kul" hette det. Vi ska nog spela det när du kommer hem!

2008-12-14 @ 11:24:14
Postat av: mamma

PS: Lät spännande & läskigt med Zip Line. Hälsa B2.

2008-12-14 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback