Heeelg!! <3

Så jäkla skönt det är med helg! Igår var i och för sig rätt chill. Åkte till skolan och skulle ha redovisning på Grafisk Design men läraren var sjuk så vi fick jobba med CD-omslagen. Sen åkte jag hem till min sjuke lillebror och åt frukost med mera. Därefter åkte jag tillbaka till skolan och hade Info & Layout och gjorde klart mitt bokomslag om Suzhou. Efter det var det lunch och då åkte jag hem och gjorde varma mackor med ost, skinka och tomatsås på. Riktigt gott faktiskt! Sen var det naturkunskap med Ellen och jag kom i tid för första gången på aslänge!
Efter naturkunskapen slutade jag! Då åkte jag till Alex i Tyresö och tittade på Eurotrip och åt hans korv med spaghetti. Han är den första jag sett som kokar korv i en stekpanna. Men det funkade ju :)
Sen skulle han på fest och jag skulle åka hem och umgås med min familj men när jag kom hem ringde Sanna. Hon var ensam hemma och skulle hyra en film så jag åkte dit och höll henne sällskap. Vi hyrde 2 dagar i Paris och den var asdålig. Men det var mysigt ändå!

Idag ska jag på hockey med Alex och Henrik. Sjukt nice. Sen hem och käka och fixa mig så blir det utgång i kväll! Troligtvis Kaos! Jag, Sanna, Emelie och Camilla... hoppas det slutar bättre än sist... :P

I morgon skulle jag vilja jobba. Eller vill och vill. I morgon skulle jag vilja tjäna pengar känns bättre och säga men jag orkar inte ringa Tomas. Hoppas han ringer mig. Eller nej. Vill helst inte prata med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback