La città

Vaknade klockan ett och vid halv tre kom Andrea över för att vi skulle till stan. Efter att ha missat två bussar hann vi äntligen med den tredje och kom till stan. Då var jag jättehungrig så vi började vårat stadsbesök med McDonalds och en Chicago Star som var lika god som El Maco. Sedan gick vi till derby där Dembo, Lance, Quirino och Enrico satt och skrev autografer eftersom den nya matchtröjan kommit. Tänkte först köpa tröjan men den var rätt tråkig. I stället skulle jag hjälpa Andrea att hitta något bra hon kunde få autografer på. Hon ville ha en vit mössa men jag tyckte hon var mycket sötare i den rosa kepsen, och det skulle vara lättare för dem att skriva på den. Men då ville hon att jag skulle köpa en likadan. Så jag provade den och när jag stod där och posade framför spegeln var det plötsligt inte så mycket folk och Enrico såg mig och ropade "Amanda". Det var ju kul att få all uppmärksamhet på mig när jag stod och posade. Men i alla fall, då kunde jag be de övertala Andrea att köpa kepsen i stället. Och det gjorde de så nu har vi varsin rosa Djurgårdskeps.



Efter det gick vi och kollade i lite affärer. Bland annat Top Shop där jag hittade ett par skor som jag ska köpa i morgon. De var jättesnygga! Sedan såg vi att det var gratis sminkning så vi blev sminkade också. Jättefina blev vi! Sedan tog vi bussen hem.

Men vad händer ikväll? Orkar inte sitta hemma och kolla på TV bara. Hoppas det händer något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback