Lyckad kväll!

Igår hade jag i stort sett inga planer på dagen så jag satt hemma och gick runt otåligt och väntade på att det skulle bli kväll. Gjorde mig fix och färdig redan vid halv fem. Sedan började jag och Johan laga mat. Jag fick stå för risotton som vart så sjukt god. Vid halv sju kom Peter, Cissi och Elvis och strax efter kom Ricke, Kicki, Alexandra och Emma. Och som vanligt när det är god mat åt jag hur mycket som helst och blev jättemätt.

Efter middagen ringde Jennifer och frågade om jag ville komma hem till Maria så jag åkte dit en stund. Det blev att se slutet på Melodifestivalen och spela biljard. Det var jättelängesedan jag spelade så det nästan det första som hände var att jag satte åttan så jag och Jennifer förlorade. Men nästa match hade jag kommit in i spelet lite grann och jag och Adam lyckades vinna. Fast det var nog mest Adams förtjänst. Sedan kom det lite fler folk och när det började droppa in lite folk från Rudbeck var jag tvungen att dra vidare.

Amanda och hennes kompisar hämtade upp mig och jag, Amanda, Paula och Elin åkte in till stan och The Vibe. Där inne träffade vi på Alex, Putte, Martin, Simon, Eva-Lotta med flera. Det var en riktigt nice kväll och för en gångs skull hade jag med mig min kamera så det vart lite bilder också. (Finns på
http://mandariiiin.bilddagboken.se)

Efteråt blev det McDonalds som vanligt innan jag, Amanda och Paula tog bussen hem!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå! du skulle ju bjuda mig på risotto ju!!

2008-02-24 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback