Nice

Har kommit fram till att jag använder ordet nice alldeles för mycket. Men skit samma. Var på konfaläger i helgen, och mina konfirmander pratade med varandra (!). Det var ett helt okej läger. Fastän jag mycket hellre hade vart hemma och träffat mina vänner och se mitt kära Djurgården vinna äver BP.

Men som sagt, lägret var helt okej. Umgicks mer med konfirmanderna än med ledarna med de var faktiskt asroliga, mina små konfirmander. Speciellt en, typ roligaste människan jag träffat i hela mitt liv.

Kom hem i söndags och åkte ofräsch som jag var efter lägret till min farmor som fyllde år. Firade henne med tårta och kaffe sedan åkte jag hem till pappa och gjorde typ ingenting.

Igår var det studiedag i skolan så jag och Sofie tog oss en shoppingdag. Kände att jag var i stort behov av en klänning som var i en annan färg än svart eller grå eftersom det mesta jag använder är i just de färgerna. Slutade med att jag kom hem med lite örhängen, en grå och en svart tröja. Alltså INGEN klänning och FEL färger. Men de var fina så jag orkade inte bry mig. Men det var en trevlig dag och vi åt tidernas godaste mackor!

Idag var det sovmorgon för jag hade ingen litterär gestaltning. WOHO!! Sedan rätt chill psykologi. Sedan skulle Emelie och jag luncha i simhallen och på vägen dit träffade vi på Rebecca som varit och tränat så jag tvingade med mig henne dit. Det var trevligt och nu har de (framför allt Emelie) övertalat mig att söka jobb på McDonalds igen så jag ringde chefen och han tyckte det var bra att jag ringde så det lät ju inte helt dumt. Sedan hade jag grafisk deisgn så jag pillade lite på min hemsida innan jag slutade. Då åkte jag och Sanna hem till mig och drack varm choklad och åt godis och kakor innan vi skulle dansa. Så kom vi till dansen som tydligen var inställd och det visste ju alla utom vi. Men det var typ skönt att inte dansa för jag var så trött så vi la oss på varsin bänk i skolan och vilade lite innan bussen gick till stan. Väl i stan träffade jag Patrick och vi tog oss till Djurgårdsbutiken och skrev upp oss till Norrköping för att se premiären i Allsvenskan. Sedan hittade vi ett par assnygga Djurgårdsskor till honom innan vi hittade en pizzeria. Sjukt gott så nu är jag jättemätt.

I morgon är det projektarbete och barnvakt som gäller.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanabanana

det är ordet sjukt du använder för mkt inte nice ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback