Sämst dag

Idag har verkligen varit sämst. Eftersom jag av någon konstig anledning alltid lyckas komma försent på måndag morgnar tänkte jag att om jag ställer klockan en timme tidigare kanske jag hinner i tid. Men av någon konstig jävla anledning lyckas jag stänga av mobilen så mamma kommer in halv åtta och undrar varför jag sover. Så det blev stress som vanligt, men jag hann ut till bussen i alla fall och var väldigt stolt. Men sen var ju bussen försenad.

Gick i alla fall och mötte Ellen för hon var också sen så gick vi till lektionen. Den började rätt nice. Fick ett papper med frågor som vi var asgrymma att svara på. Sen fick vi bygga proteiner på datan. Men sen!! En fråga på pappret vi fick handlade om hur man kollade vilken blodgrupp man tillhörde och när jag frågade hur man gjorde det kom min lärare på att vi hade ju inte tagit blodprov på oss själva. Så det skulle vi ju göra då. Men då gick jag och satte mig utanför. Fick ju rysningar bara av att tänka på att det skulle stickas en nål i mitt finger.

Efter lektionen hade jag i alla fall hål så jag åkte hem och kollade på Night at the museum med Johan och Oscar. Sen skulle jag jobba hemma på min info & layout, så jag var hemma typ tre timmar eller nåt. Sen hade jag litterär gestaltning och våran gamla lärare kom dit med sin bebis! Fett söt! Sen fick jag reda på att jag skulle få ig-varning... Lektionen efter var psykologi och vi fick tillbaka ett prov. Fick G+ och jag hade verkligen pluggat så det sög.

Efter skolan skulle jag och Sanna åka till stan och förutom att mamma ringde och tjatade så var väl det det enda bra denna måndag. Jag fick i alla fall en jättegod El maco Chicken!

Sedan åkte jag i alla fall till pappa och mamma fortsatte att ringa men jag vägrade att svara. Till slut, när jag pch pappa var och handlade, gjorde jag det och sedan slutade det med att jag stod där på ICA och storgrät.

Men som min vän sa, alla får ha dåliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback