Jävla kärring!

Alltså orka med min projekthandledare! Som sagt var ju Camilla sjuk idag men jag åkte dit för att det skulle verka lite misstänkt om ingen av oss kom dit. Så försökte hon övertala mig att redovisa inför typ mer än 30 personer och jag tycker inte om att prata inför så mycket folk i vanliga fall. Och idag skulle det innebära att jag skulle stå helt ensam medans alla andra var i grupper. Inte riktigt min grej. Det var ju inte bättre av att jag inte tycker om så många i den här gruppen.
Men men, ska sluta vara negativ. Resten av veckan ser ju bra ut i alla fall. I morgon har jag sovmorgon. Sedan ska jag och Camilla prata med några andra lärare och se vad de skulle gjort om vi varit i deras projektgrupp. På eftermiddagen ska jag träffa konfirmanderna. Hade i och för sig kanske varit utan det... Sen är det ju helg! På fredag ska jag till Tyresö och titta på Matrix och Eurotrip så jag kan pricka av några filmer från den jättelånga listan med filmer som jag inte sett än. På lördag är det Djurgården-Brynäs med Alex och Henrik :) och på kvällen skulle kanske Uffe och Cissi komma hit och så skulle vi spela spel. Tänkte kanske jobba på söndag också. Känns sjukt tråkigt att avlsuta helgen så men jag behöver pengar till typ körkort och USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback