Nervös!

Det är mittredovisning på projektarbetet idag och jag måste nog göra det själv! Camilla och jag håller på med en tidning på italienska men Camilla är sjuk. Antagligen måste jag göra det här själv. Ska ringa henne och fråga vad jag ska säga.
Vi har inte hunnit planera så mycket eftersom jag också varit sjuk. Liksom orka att båda blir sjuka nu. Det är så typiskt när det ska vara något med projektarbetet, det är alltid någonting som kommer emellan.
Annars går det rätt bra. Vi har kommit ungefär halvvägs med texterna, sedan ska det redigeras. Hoppas vi lyckas!
Men jag ska ringa Camilla nu och åka till skolan och prata med min handledare. Det bästa vore om vi kunde få göra det här någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback