19-årsdagen med mera!

Blev väckt på ett lite annorlunda sätt på min födelsedag. Pappa kom in med telefonen där mamma och Johan sjöng för mig. Sedan låg jag och drog mig ett tag innan jag gick upp. Vid lunchtiden åkte vi ut till Karlslund där båten ligger och åkte med den till Dalarö där vi gick en liten promenad. Sedan åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning och fick öppna presenter. Fick champagneglas, en dagbok, hantlar och smink bland annat. Hantlarna fick jag av Emil och det var ju som att säga att jag är otränad. Men det vet jag ju så det kanske var bra!

Efter det gick jag till restaurangen Tabbouli där Rebecca och Paula väntade. Vi gick in och beställde drinkar. Jag och Rebecca köpte varsin Ragnar och Paula en äcklig Bloody Mary. Sedan kom Alex och efter honom Kevin och Martin. Jag åt jättegod kyckling med couscous! Fick även ett kort av Rebecca där hon skrivit att hon ville bjuda på något under kvällen så fick en tequilashot när vi gick ut och av Kevin och Martin fick jag Djurgårdstrosor :). När vi nästan ätit klart kom också Henrik, Markus och Arbnor ända från Köping vilket var skitkul! När maten var uppäten och betald åkte vi vidare till The Ice där jag hade det sjukt roligt! Var hemma vid 5 och då hade Paula lurat med sig Köpingsfolket hem till sig haha! Sov bara 1,5 timme men var inte alls trött sedan dagen efter. 

Vid halv 2 då kom pappa och Emil och hämtade mig så åkte vi till farmor och fikade. Sedan - helt sjukt - övningskörde jag till Solna och gick och tittade på AIK-GAIS. Det blev bara oavgjort så det var askul! Mindre kul var att Djurgården spelade oavgjort mot Trelleborg. Vi borde ha vunnit för Trelleborg gjorde sitt mål när klockan stod på typ 92.16 och det var på en frispark som tydligen var feldömd. Usch och fy! På kvällen tittade vi på slutet av Wimbledonfinalen och sedan en film om Wimbledon. 

Idag har jag övningskört mest eftersom jag ska köra upp i morgon. NERVÖS!! Han också med fika i Sollentuna och träning vid Globen. När Emil tittat klart på Göteborg-Helsingborg ska vi se I am legend. Sedan ska jag sova så jag är pigg i morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Jaha, men ah. Vilket sammanträffande, hehe! Vilken stad hamnade du i då? Den familjen jag fick match med bodde i Erie, kanske är långt ifrån där du ska! Men hoppas du kommer att trivas! :) Vi kanske kan komma och hälsa på varandra om vi vill se lite andra sidor av USA :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback