Härlig kväll!

Kom hem från Ellen för si sådär en halvtimme sedan. Kvällen eller eftermiddagen började med att jag skulle möta upp Paula på tåget. Och när jag står på centralen så kommer Ellen med sin mamma och sin lillasyster. Så fick sällskap till Sollentuna där Paula gick på så åkte vi till Märsta. Hade aldrig varit där innan! Men vi hade kul ;)

Sedan åkte vi tillbaka och då drog jag till Ellen. Mia och Pauline hade kommit dit redan och vi började med maten. Sedan kom Emelie, Karolina och Emelie och vi åt tacos som var jättegott! När vi ätit klart började det droppa in fler folk. Jag kände mig å hurtig så jag gick först ut och mötte Sanna och sedan Alex x2, Stoffe och the American. Jag hade en jättetrevlig kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback