Köping!

Jag har precis ätit en jättegod pizza med fläskfilé och gorgonzola! Mums! Sedan har jag skrivit ett mail till Amy. Nu är det bara 25 dagar kvar!!

Ikväll ska jag till Sanna. Ellen och Emelie ska dit också. Kommer nog bli jättemysigt. Efter det ska jag åka hem till mamma och sova eftersom bilen står där. I morgon bitti ska jag först åka och hämta upp Paula sedan bär det av till Köping! Vi kommer vara där vid 12 ungefär och då ska vi fika med hennes kusin som bor där. Är det inte komiskt att vi båda har kusiner i samma lilla håla? Haha! Sedan ska vi träffa Bella och om det är bra väder ska vi till Malmön och bada. Henke slutar jobba vid 4 och då ska även han komma och troligtvis Markus också. Hoppas man träffar lite fler människor! Fastän det inte finns mycket att göra i lilla Köping så har jag typ längtat till att få åka dit. Jag ska i alla fall sova hos Bella sedan så ska jag och Paula träffas på lördag förmiddag igen och åka hem. Det kommer bli sååå kul!

Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Haha, jag bor ju i köping! :D



den familjen jag fick match med bodde i Morgan Hill, men den tackade jag nej till! Nu ska jag önska att hamna bredvis en kompis som ska bo i Santa Monica utanför LA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback