Måndag och tisdag :)

Igår åkte jag hela långa vägen till Märsta själv. Tog bilen till Sollentuna och därifrån tåget. När jag kom tillbaka mötte jag upp Ellen vid Sollentuna station och så åkte vi hem till mig. Vi hann inte vara hemma så länge innan vi bestämde oss för att åka till Mörby och hyra film. Det blev Gracie. Det handlade om en tjej som ville spela fotboll. Jag älskar ju fotbollsfilmer så det var rätt bra :)

Efter filmen satt vi och youtubade lite på bland annat Mamma mia! Ska köpa dvdn i USA! Sedan stannade Ellen kvar och åt. Åsa, Patrik och Cissi kom också så vi var en del. Vid 10 skjutsade jag hem Ellen. Sedan åkte jag förbi Shell men kände att det var så härligt att vara ute och köra så jag åkte och hämtade upp Rebecca så tog vi en sväng till McDonalds i Hägernäs. När vi ätit klart köpte vi med oss chicken bits och åkte och hämtade Kevin sedan körde vi runt lite innan vi skjutsade hem Rebecca och åkte in till McDonlads vid Fridhemsplan. Sedan gick vi till Kronobergsparken som var sjukt läskig på kvällen och Kevin försökte skrämma mig hela tiden! Vid halv 4 skjutsade jag hem honom sedan åkte jag hem och sov!

Idag har jag varit med mamma, Johan och Emil och spelat minigolf. Jag förlorade, vilket kanske inte var så förvånande. Sedan åkte jag till posten och hämtade ut mitt körkort som är det fulaste jag sett! Ikväll ska jag tydligen ut och springa med Paula. Jag kommer ångra det!

Kommentarer
Postat av: Paula

Mohaha du kommer inte kunna gå i morgon ;)

2008-07-15 @ 17:59:31
Postat av: Amanda

Lycka till med springningen Amanda!! ;)

du får välja film! :)

Postat av: Therese Holm

Tack så jättemycket! :D Jaha, jaa jag tyckte jag kände på mig de :P

2008-07-15 @ 20:46:47
URL: http://thereseeholm.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback