Lite update

Orkar inte skriva värsta mycket men tänkte berätta lite om de senaste dagarna. I onsdags träffade jag först Ellen för att hon skulle fixa lite grejer till Gotland. Jag behövde köpa en usb-sladd till kameran också eftersom jag lyckats tappa bort den. Slutade med ett par leggings, en kjol/klänning och ett linne också. Men det var ett tag sedan jag shoppade så det var jag ju värd. Vi hann också ta kort på oss i en fotoautomat. Väldigt snygga blev vi!

Sedan sa jag hejdå till Ellen och satte mig på tåget in mot stan för att åka till Kristineberg och bada med Kevin. Vi skulle typ bara ta ett dopp och vara där en liten stund för klockan 5 skulle vi vara på Gärdet och spela brännboll med Alex och några till. Men tiden gick så fort så plötsligt var klockan 7 och då bestämde vi oss för att åka. Vi åkte förbi Vapiano på vägen också och köpte med oss pizza. Kom till Gärdet några timmar försent och när vi ätit upp våra pizzor hade de spelat klart. Vi hann i alla fall spela lite fotboll och sitta och prata med alla. Sedan åktejag och kevin hem till honom och tittade på One missed call och halva The Grudge 2.

Kom ju hem igår eftermiddag och hann vara hemma i en timme och duscha och äta lite lunch. Sedan åkte jag och träffade Amanda och Paula. Vi åkte in till Vasaparken och köpte med sushi och hade en liten picknick. Jättemysigt! När vi ätit klart gick vi till O'learys och åt efterrätt och drack drinkar. Sedan åkte vi hem till Amanda och planerade våran hejdågrej och tittade på Hemma bäst.


Idag har jag varit och tränat och nu ska jag titta på sex and the city :) ikväll blir det restaurang och bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback