53 dagar till USA!

Nu har det gått en hel vecka sedan vi tog studenten. Känns som om det var igår. Om tiden går så här fort kommer ju sommaren snart vara slut. Fast jag ser ju faktiskt fram emot det så det kanske inte gör så mycket :)

Igår kväll åkte jag till pappa och tittade på fotboll och övningskörde lite. Sedan ringde en tjej från Skåne. Hon bor egentligen i USA men hennes syster i Täby skulle gifta sig så det är möhippa på lördag. Hon undrade då om jag ville passa hennes barn i typ tolv timmar. Det kan man ju inte tacka nej till. Barnen pratar bara engelska så det blir ju bra uppvärmning inför USA! Hoppas bara att de vill titta på fotbollen med mig.

Idag har jag övningskört lite med pappa sedan mötte vi upp Emil och tog den sista hepatit B-sprutan och den första TBE-sprutan. Usch och fy! Sedan åkte vi och åt lunch på någon asiatisk restaurang på Söder. När vi ätit klart åkte vi med pappa till Globen där jag köpte en ny Djurgårdströja. Den var grå så den skiljde sig lite från de typ 15 andra jag har. Nu har jag typ precis kommit hem från körskolan där jag haft en provuppkörning för att se om jag är redo. Det var lite smågrejer bara som behövde slipas på. Hoppas de vill boka en uppkörning i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback