Ambassaden idag

Gårdagen blev ju kanske inte riktigt som planerat. Jag, Rebecca, Paula, Mia, Emelie och Sanna käkade först på Fridays. Jag och Paula delade på bruschetta och fried mozzarella. Så gott! Sedan gick vi till Kungsträdgården. Då ville de inte släppa in fler? Fett stört! Så vi bestämde oss till slut för att titta på matchen hemma hos mig så vi åkte dit. Missade ju en stor del av först halvlek, men vi fick se en del annat som Sanna och Rebecca i alla fall hade sjukt kul åt. Även om matchen i sig inte var den roliga var det ju asskönt att vinna! Trodde verkligen inte det. Efter matchen var det värsta stämningen i stan och folk åkte runt och tutade och hade sig. Vi hamnade till slut på Nivå 22 med Alex och ett par tjejer sedan kom Kevin och Martin också. För första gången någonsin hann jag med sista tåget hem och sista bussen!

Nu måste jag borsta tänderna för jag ska till amerikanska ambassaden idag för att söka visum. Man får ju inte ha mobilen med sig för att de typ tror att jag kommer bomba dem eller något. Kommer ju inte direkt vara kul att åka hela vägen hemifrån och tillbaka UTAN mobil! Aja, får se om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback