Fotboll och Hard Rock Café!

Eftersom jag ska till USA snart känner jag att jag behöver min dos av fotboll innan jag åker. Därför ska jag åka in till Kaknäs i morgon bitti med Andrea och titta på när Djurgården tränar! Och snart börjar säsongen igen. Som jag har längtat!

Efter träningen ska jag åka hem och fixa mig för sedan ska jag träffa Ellen och så ska vi åka in till Hard Rock Café! Har inte varit där sedan jag var typ tio så det ska bli grymt kul! det var längesedan vi hittade på någonting ockå. Längtar verkligen till i morgon!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Well, hello there! :D



Är du också med STS? Eller EF? Eller SI? :)

Har du varit på ambassaden än?



Kanske ska förtydliga lite om att jag föredrar länkutbyte, dvs jag länkar till dig och du länkar till mig. :) Okej?



Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback