Fotbollsskola

Idag började fotbollsskolan. Min fotbollskarriär varade i cirka 6 månader för två år sedan. Det jag kan i huvudet har jag tränat upp under en mycket längre tid så jag kan ju lära ut och förklara. Det är anledningen till att jag är tränare. Men på torsdag är det match. Ledarna mot eleverna. Usch vad jag inte ser fram emot det då hälften av ungarna är bättre än mig! Den gruppen jag tränar tillsammans med Louise är rätt nice. Det är tre tjejer på 9-10 år och nio killar på 9 år. Saknar ändå tjejerna jag hade förra och förr förra året. Men det här ska nog gå bra. Kommer ju dock missa i morgon eftersom jag ska köra halkbanan då. Men den måste ju köras! Hade körlektion idag också. Min lärare säger att jag kan köra så han ska boka uppkörning snart. Hoppas jag klarar det. Måste lära mig att titta mer åt alla håll bara så ska det nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback