Fy fan vad jag är bra!

Studenten igår! Så jäkla underbart! Nu är äntligen 12 års skolgång över. Började med en jätterolig champagnefrukost i Edsbergsparken. Sedan satt vi med mentorsgruppen och pratade för sista gången innan vi skulle få se sommarshowen i aulan. Det var en timme som tog sjuuuukt lång tid. När vi stod i korridoren innan vi blev utsläppta och när vi sprang ut var helt sjukt. Det går inte att beskriva den känslan. Det var verkligen skönt, man kände sig fri. Först kom Paula fram med en ros sedan gick jag och letade efter min familj. Hittade mamma, pappa, Emil, Johan, Britt, Reijo, Cissi och Andrea där till slut. Jag var så jäkla glad! Det går bara att förstå när man varit med om det själv. Sedan bar det i väg med flaket. Det var askul fastän det inte riktigt blev som det skulle. Vi blev avsläppta i Kista och därifrån tog jag bussen till Sollentuna där jag mötte Kattis. Sedan åkte jag hem och duschade innan gästerna kom. Mottagningen var sjukt kul och vi höll på till typ 2. Det var tyå den bästa dagen i mitt liv! Tack alla som var med och gjorde den så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback