Gårdagen

Gick upp hur tidigt som helst för att åka ut till Kaknäs med Andrea. Det var jättehärligt. Sol och fotboll! Alla som var där tränade fullt ut vilket var skönt att se. Efter träningen skulle Andrea gå runt och få autografer på sin boll, då sa Enrico och Aki att de kommer sakna mig när jag är i USA! Kommer ju sakna de också, fast mer som laget och fotbollen.

Efteråt gick vi hela vägen från Kaknäs till Stureplan och köpte lite lunch på vägen. På ett café som vi gick förbi satt Robinson-Zubeyde och det tyckte Andrea var coolt, men när vi sedan satt inne på Vapiano för att hälsa på Kevin kom prins Carl Philip. Det var ju liiiite coolare! Kevin gjorde drinkar till oss som var mycket godare än de vi köpt på 7eleven! Haha

När vi suttit där i ett par timmar nästan var det dags att åka hem och byta om. Hann inte så mycket mer innan jag skulle träffa Ellen. Vi åkte in till Hard Rock Café och åt middag. Det var sjukt gott! Sedan åkte vi till Kevin och fick mer drinkar. Det var jättekul att träffa Ellen för det hade jag inte gjort på ett tag. Jag hade i alla fall en jättetrevlig kväll med henne!

Sedan skulle Ellen åka hem och jag och Kevin gick till Kungsträdgården och tittade på andra halvlek av Spanien-Ryssland och Spanien vann. Det var första gången det blev som jag ville i detta EM!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack Amanda! ses imorn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback