Italien ute ur EM

Åkte till Kungsträdgården med Paula och tittade på Spanien-Italien. Det hände inte så mycket och det blev inga mål varken under ordinarie matchtid eller förlängningen så till slut blev det straffar. Casillas räddade två och Buffon en vilket gjorde att Spanien vann. Den enda trösten var att det var tack vare Casillas och Fabregas som Spanien vann för de är snygga :) men jag hade hellre sett Italien som vinnare.

På vägen hem träffade jag Stefan så jag fick sällskap när jag behövde gå från Malla eftersom bussen aldrig går. När jag sagt hejdå till honom och skulle fortsätta själv såg jag sju äckliga paddor. Den ena typ hoppade mot mina fötter. Så sjukt äckligt!

Fick precis reda på en grej också. Liksom varför? Jag säger bara att jag föredrar ärlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback