Mera förberedelser!

Pratade med Alexandra tidigare. Hon ska till Denver samtidigt som jag och vi bestämde att vi ska ses när hon kommer hit för sitt besök på ambassaden. Det kommer kännas så skönt att redan känna någon när man är där! Hon kanske också ska köpa ett Colorado pass som min värdfamilj tipsat om.  Då får man åka skidor och snowboard på flera olika ställen i Colorado under hela säsongen. Så härligt!

Sedan har min familj missuppfattat en grej. Jag skrev i min ansökan att jag var väldigt intresserad av fotboll och nu verkar de tro att jag är värsta duktig. Haha! De ska kanske anmäla mig till fotbollslaget i Erie. Men jag kan ju faktiskt träna med dem och sedan kanske jag blir värsta bra. Hoppas det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback