Stora staden

Kommer vara hos pappa den här veckan. För det mesta i alla fall. Det som händer är annars:
Tisdag - Körlektion på eftermiddagen
Onsdag - Djurgården-Elfsborg (äntligen) på kvällen!
Torsdag - Körlektion på förmiddagen, träffa Alexandra på eftermiddagen och bio med Ellen på kvällen. (Det rimmade :D)
Fredag - Världens längsta dag då jag bara kommer gå och längta + Independence day!
Lördag - Min födelsedag!! Sista året som tonåring kommer alltså börja.
Söndag - Första dagen som 19-åring!

Kommentarer
Postat av: alexandra

har varit utan dator en vecka nu men är hemma hos mamma och pappa nu en sväng och loggade in på msn för att se om du var inne. vilket du inte var. har dessutom gamla msn på denna datorn så jag kan inte skicka offlinmeddelande. kan inte du skicka ditt mobilnummer till mig över msn så att jag har det inför torsdagen? så messar jag över mitt? //Alexandra

2008-06-30 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback