Två av EM:s snyggaste målvakter!

Igår åkte jag, pappa och Emil ut till båten. Det var meningen att vi skulle åka ut med den och bada eller något men det var så såligt väder. Det regnade och vinden verkligen tjöt. Och åskade gjorde det också någon gång. Så vi satt bara i den och läste och åt lunch men det var mysigt. Sedan åkte jag och Emil till Sollentuna och vi gick över till Sanna och Leffe där vi var på midsommar och åt middag och tittade på fotbollen.

Idag är det ju Spanien-Italien! Antagligen ska jag och Paula åka och se den i Kungsträdgården. Eftersom Sverige är ute nu hejar jag på Italien så jag hoppas verkligen att de vinner. Men vad som nu än händer så är det i alla fall två av EM:s snyggaste målvakter som möts. Iker Casillas och Gianluigi Buffon! Egentligen så gillar jag ju både Italien och Spanien men Italien ligger nog lite bättre till så jag hoppas de vinner!

Forza L'italia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback