What happens in Lilla Essingen stays in Lilla Essingen!

Det blev en väldigt lyckad midsommar för min del. Paula kom hem till mig strax innan 11 så gick vi över till grannarna där det som varje år var midsommarfest. Det började med lunch och sedan var det tipspromenad. Det var jag, Paula, Amanda, Andrea, Lina och Erica i ett lag och vi var bäst. Efter tipspromenaden var det lekar i Edsängen. Jag var asgrym på pilkastning, tro det eller ej! Vet inte vem som vann men jag var väldigt nöjd med resultatet. Sedan gick jag och Paula hem till mig så jag kunde byta om och sedan åkte vi hem till henne för att hämta grejer. Därefter åkte vi via McDonalds i Kista till Lilla Essingen. Eller det blev via Stora Essingen också för Paula gav mig uppdraget att hålla koll på stationerna och jag missade en enda och det var tydligen där vi skulle gått av. Men till slut var vi i alla fall framme på Lilla Essingen! När vi kom var de redan i full gång med att spela kubb. Jag fick vara i Djurgårdslaget med Alex, Elleonore, Kim och två schweizare och Paula fick vara i det andra laget. Vårat lag vann ju självklart. Det var en riktigt mysig kväll! Vi satt i en park precis vid vattnet och spelade Jag har aldrig, spelade fotboll, gjorde kullerbyttor och åt chokladtårta. Sedan var det dans runt midsommarstången. Det bästa var när vi körde Små grodorna. Då låg en av schweizarna i mitten och vred sig av skratt. Han måste tyckt att vi svenskar var dumma i huvudet! Sedan hittade vi en gunga. Haha! Jag, Paula, Alex, Kevin, Kim och hans tjej tyckte den var asrolig och till slut var det bara jag, Alex och Paula kvar. Jag kan ju säga att resten av kvällen var minst sagt sjuk, men rolig!

Kommentarer
Postat av: Paula

Världens bästa midsommar aight? :P haha

2008-06-23 @ 11:17:48
Postat av: Amanda

Haha lätt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback