05:37

Nu är jag hemma efter en trevlig utekväll :) dagen började med att min klocka ringde och sen ringde mamma precis efter. Låg och drog mig en stund innan jag gick upp och drack ett glas oboy till frukost. Sedan duschade jag och sminkade mig och fixade håret. Var inne på datan samtidigt så det tog ett tag. Sedan åkte jag till pappa och lämnade lite kläder och sedan åkte jag till Globen där jag först mötte upp Alex och Martin. Vi träffade även Kim innan vi gick in på Hovet för att se Djurgården-Linköping kvartsfinal 3. Alex lillasyster Isabelle och hennes kompis kom också dit. Jag är riktigt stolt över Djurgården. De spelade mycket bra och vi vann med 4-2. Riktigt härlig match! 

Efter matchen åkte jag hem till pappa. Köpte med mig kebab på vägen och åt den medans jag tittade på slutet på melodifestivalen. Ingen kan väl ha missat att Charlotte Perelli vann. Jag gillade inte hennes låt så mycket i början men den blir bättre och bättre för varje gång. 

När det var slut bytte jag snabbt om och åkte till Vapiano där Alex och Martin satt. Vi satt där en stund innan vi gick till Vibe. Där träffade vi Alex kompisar som blev utslängda efter en kvart. Sedan kom hans jobbarkompis Tove och hennes kompis. Det var mycket trevligt och när vi varit där ett tag och sedan varit på vårat traditionella besök på McDonalds var det tydligen bestämt att det var efterfest hos Tove i Årsta. Det böev bara jag, Alex, Tove och hennes pojkvän för Toves kompis försvann i trappen. Alex somnade i soffan och jag kommer ladda upp bilder på deet både på facebook och bilddagboken bara för att han tycker att det är okamratligt. Men sedan åkte vi hem för båda ska upp tidigt i morrn. Och nu börjar det till och med ljusna utanför mitt fönster så nu ska jag sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback