Nice dag

Idag fick jag sluta jättetidigt. Innan 12 faktiskt. Jag hade svenska och vi skulle hålla tal om en uppfinning. Det visade sig att det bara var min grupp som var redo så vi fick sluta 40 minuter tidigare medan alla andra fick sitta kvar och jobba på sina tal. Vårat tal gick bra. Mirjams del var typ längre än min, Jennie och Jeanettes men det gjorde nog inte så mycket.

Innan det hade jag religion. Vi ska redovisa ett studiebesök om några veckor och jag och Camilla ska säga att vi har varit på studiebesök i Kina. Vi ska typ intervjua en buddhist också, men vi slipper i alla fall åka på något annat studiebesök.

Första lektionen jag hade var naturkunskap och vi skulle labba. Vi hade hittat egna laborationer och jag och Ellen hade hittat en om enzymerna i salivet. Det enda som behövdes var vaniljkräm, glasstavar och Ellens spott. Det var svårighetsgrad: Busenkel på den och ändå höll vi på att misslyckas, men det gick till slut. Ska ladda upp bilde rpå bilddagboken/facebook när jag har ätit men min mage har aldrig kurrat lika mycket som nu så måste fixa mat först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback