Regnig promenad runt Stockholm... eller i alla fall Östermalm

Jag var jättetaggad på utgång! Det slutade med att jag, Sofie och Dessan skulle åka in tillsammans och träffa Alex, Putte, Martin och Danne på centralen. Det lyckades vi med. Dröjde dock ett bra tag innan vi kom därifrån eftersom Putte hade något problem med bankomaten. ingen aning om vad... Sedan kom vi i alla fall till Toxic där vi tänkt börja kvällen. Jag, Sofie och Dessan kom in utan större problem men Putte kom först inte in för att han inte stod på listan och Danne kom inte in för att han hade tydligen en öl med sig. Väldigt smidigt. Vi gick då ut igen eftersom det inte verkade vara så jättekul där. Gick tillbaka till centralen och tog bussen till Stureplan. Sedan skulle Dessan fixa in oss på Laroy men det var abbonnerat så man var tvungen att stå på listan, så vi kom i kapp Alex och dem som var på väg till Soap. När vi kom dit var det jättelång kö som vi inte vågade chansa att stå i eftersom det var 24+ där. Så vi fick med oss de andra och gick en väg som jag chansade var rätt (den var det som tur var!!) och kom till slut till Vanilla.



Efter lite dans och trevligt hade Sofie och Dessan hittat någon som sa att han kunde fixa in oss på Village och vi blev jättetaggade på efterfest. Medans de stod och väntade på denne någon gick vi andra till McDonalds för en cheeseburgare, eller fyra i Alex fall. Efter ett tag ringde Sofie och sa att det gick inge vidare med Village så de kom till Donken och så satt vi där ett tag innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback