Skit

Fuck. Det slutade 1-0 till LCH. Men jag kan ju trösta mig med att Djurgården var bättre i hela tredje. Vi var fan värda ett mål. 

Men jag måste ju berätta om min dag! Vaknade klockan 10 och låg kvar och snoozade till halv 11. När jag precis hade gått upp och höll på att välja vilken tröja jag skulle dansa i (det blev en Arsenal-tröja) kom Camilla. Vi satt och pratade lite medan jag åt frukost sedan skulle vi sätta i gång med projektarbetet. Det började inte så bra för det kändes som om vi hade hur mycket som helst att göra. Så vi satt bara där och pratade om hur jobbigt allt kändes och blev på jättedåligt humör. Men efter ett tag bestämde vi oss för att sätta igång. Då gick det faktiskt jättebra. Är riktigt nöjd med det vi åstadkom och nu har vi gjort nästan halva tidningen. Det är bara lite texter kvar nu som ska klistras in. Sedan är vi klara och då ska tidningen skickas på tryck! 

Efter att vi jobbat med projektet tog vi bussen för jag skulle till dansen och som vanligt var det hur kul som helst. Vi bestämde vilka platser vi skulle ha och vem som ska vara i par med vem. Jag ska vara med Paula och eftersom hon inte var där idag bestämde jag att hon får bli den som skickas under mina ben i stället för tvärtom, för det vågar jag inte. Haha!

Efter dansen åkte jag till pappa och tog en sväng förbi Donken för att prova Chicken BLT. När jag kom hem tittade jag lite på Extreme Makeover Home Edition innan hockeyn började. Sedan tittade jag på andra halvlek av Inter-Liverpool. Johan var ju där och såg den live. Men Liverpool vann så det var fett synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback