Typiskt Vaxmora

Jag skulle hem till Sofie och tänkte att jag går ut till bussen två minuter innan den ska gå så jag slipper stå där och frysa i regnet. Så hinner jag bara öppna dörren när jag hör att bussen åker förbi vårat hus. Då har den gått två minuter för tidigt. Så jävle typsikt Vaxmora-bussen. Antingen går den lite för tidigt eller jättemycket försent. Om den ens kommer vill säga. Hatar den! Började gå mot Malla men det var kallt så jag vände hem igen och väntar nu på nästa buss som ska ta mig till Sjöberg. Hoppas på en trevlig kväll. Verkar som att vi kommer börja på Toxic eller något. Beror på vart mina vänner ska. Sedan, om inte Dessan tycker att det är kul, ska vi dra vidare till Laroy.

Men nu måste jag göra mig klar så jag inte missar en buss till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback