Usch och fy!

Sitter här och håller på med mitt projekt. Eller jag låter det korrekturläsas av en italienare. Han är typ 31 (!?) och jätteful. Men han håller på och stöter på mig hela tiden och skickar massa pussar och hjärtan. Usch! Varför kan han inte bara läsa mina texter, berätta vad som är fel och sedan vara normal? Han är sämst på engelska också. "You wrote a thing very smile". Vad betyder det liksom?

Sedan försöker jag utmana en kompis på Premier Football på Facebook. Man kan göra ett fotbollslag av sina kompisar. Jag är nästbäst i mitt lag. Sofie är bäst. Efter mig kommer Sanna och sedan Alex som också är min Top Scorer. Jag har fått flest varningar (en i varje match de tre första matcherna). Men hela appen krånglar så får se om det funkar någon gång så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback