Dansuppvisningen

Var ju dansuppvisning idag! Genrepet började klockan 5 och båda danserna vi dansade gick superbra. Paula kom på en sjuk idé att hon, jag och Pauline skulle kuta över scenen så det gjorde vi. Ingen reagerade men vi tyckte det var kul. Sedan började publiken ramla in. Mamma, Johan, Emil, Oscar, Alexandra och Emma var där för att titta på mig. Första dansen vi dansade var Hairspray. Det gick ganska bra. När Paula skulle glida mellan mina ben fastnade hon på golvet så jag fick typ hoppa över henne och började asgarva. Sedan på slutet gjorde alla olika men det hade tydligen inte märkts som tur var. Nästa dans var Rush med Paula Abdul och den gick också ganska bra förutom att jag missade lite på slutet men det var ingen som märkte det heller som tur var!

Sedan åkte vi hem och hoppade lite studsmatta och tittade på TV sedan fick jag natta småtjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback