Måndag!

Idag hade jag mitt naturkunskapsprov. Sista någonsin! Det gick ganska bra. Känns som att det i alla fall blir VG. Efter det satt jag och pratade lite med Ellen :) sedan hade jag religion där vi pratade om fans och fanatism. Allt vi sa kännetecknar ett fans stämde in på mig. Jag är glad att jag typ är rädd för riktiga fanatiker att jag aldrig skulle bli så besatt. Vi fick också tillbaka proven och jag fick VG. Fick till och med VG+ på sista delen! Jag fick också en IG-varning i kursen, men det visste jag om eftersom jag inte lämnat in uppgiften om Darling som jag såg igår. Men nu är den renskriven och inskickad så IG-varningen kan ju rivas.

Sedan hade jag ingen svenska så jag väntade en stund på Amanda så hon kunde visa mig bilderna på familjen hon ska bo hos i USA. Sedan åkte vi hem till mig och tittade på våra blivande hus på Google Earth. Mitt i Erie, Colorado och Amandas i Arlington, Virginia. Fatta att det bara är 77 dagar kvar tills vi åker. Känns helt osannolikt. Men det ska bli kul. Vi ringde EF för att kolla så att vi skulle så sitta bredvid varandra på planet till New York. Nu är det bara körkort och visum som saknas sedan är jag ready to go. 4 augusti bär det av!

När Amanda åkte till skolan igen gick jag och hämtade Ella. Vi satt och tittade på bilder på henne när hon var liten till Aug st kom hem. Då gick vi och tittade på massa roliga klipp på youtube. Sedan har jag varit hemma och renskrivit mina religionstexter.

Nu blir det glass!
Take care ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Längtar!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback