Provet och derbyt

Har precis haft mitt religionsprov. Det gick ganska bra fastän jag kanske inte orkade plugga riktigt så bra som jag ville. Det jag hatar med prov är att man typ pluggar jättehårt på något och så kommer det INGEN fråga om det på provet. I stället kommer det massa jobbiga frågor och så skriver man jättemycket och får säkert ändå bara G på det. Aja, jag har gjort mitt bästa.

Ikväll är det match!! Ska bli så skönt! Åker typ direkt efter skolan. Först och lämnar min väska hos pappa och sedan vidare till hans jobb för att hämta Rebeccas biljett. Efter det ska jag åka till Stadion och hämta min egen biljett. Vi kommer inte in med våra tröjor i år så måste liksom åka till Stadion. Men men, sedan ska vi sitta i Humlan och ladda. Det blir i alla fall garanterat jag och Rebecca, men sedan ska nog Monica komma och då lär ju Simon komma och då borda resten komma också. Så det verkar bli en trevlig kväll.

Kommer ju inte va så jättemånga på Råsunda ikväll eftersom det är massa problem med vakterna så de måste skära ner lite. Men det kommer ju bli coolt att se Bosse som matchvärd. Han är nog jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback