Sunny yesterday

Nu när jag lugnat ner mig lite efter matchen kan jag berätta lite om resten av dagen. Blev väckt typ halv tio och gick upp vid 10. Hoppade lite studsmatta med Emma och Alexandra innan de skulle åka hem. Sedan blev det så varmt så jag hoppade med vattenspridare också. Så underbart härligt! Eftersom det var pappas födelsedag åkte jag och Emil förbi Stinsen och köpte presenter. Köpte också hårfärg så jag får se om mamma orkar förga mitt hår idag.

På vägen hem träffade jag Mia som var på väg hem från Claes så hon följde med mig hem och vi hoppade massa med vattenspridaren. Och så solade vi en massa också. Det var så skönt att kunna ligga där utan att bli varm. Man bara njöt hela tiden.

Sedan skulle Mia gå hem och jag skulle titta på Kalmar-Djurgården som slutade 5-1 och var så jävla dålig. Orkar inte ens berätta mer än att Jones Kusi Asares mål var snyggt.

Efter matchen gjorde jag mig i ordning för att åka in till stan med Emil. Vi skulle fira pappa på Restaurang Bergamott med Britt, hennes föräldrar, Lotte och Björn. Jag åt fläskpiccata arabiata. Det var asgott! Och till efterrätt åt jag Foundant au chocolat. Det var grymt gott och jag var jättemätt sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback