Ändrade planer

Planerna var att träffa Amanda på Barnes & Noble och sedan dra till Emmy, men Amanda mådde inge bra så jag tänkte att jag kunde ju stanna hemma och kolla på en film så länge. Satte på Bridges over Madison County men jag somnade någonstans i början och vaknade i mitten. Eftersom jag missat så mycket bytte jag till Mamma Mia. Vart lite piggare av det men var fortfarande för trött för att orka ta mig ut så det blev till att stanna hemma. När jag var på slutet av filmen kom Rob och frågade om jag ville komma ner och äta och titta på film. Så det blev pizza och chicken wings och vin och så tittade vi på You don't mess with Zohan. Den var faktiskt riktigt rolig, men oseriös.

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevlig hemmakväll iallafall... det går flertåg m Emmy & Johanna, nibor ju så nära. "Broarna..." är bra, men de gånger jag tittat på den har jag varit sjuk. Typisk slapparfilm - lätt att somna efter en arbetsvecka menar jag. Själv somnade jag efter att jag läst den fina boken du gav mig! halsbandet har jagpå mig också... Kram

2008-11-22 @ 09:48:38
Postat av: Paps

Det där lät trevligt. På tal om film: Madagaskar 2, som du hyllade, blir toksågad här. Däremot hyllas filmen Twilight, som är en ungdomsfilm med vampyrer. Tydligen häftig musik och snygga skådisar. Lät som nåt för dig…

/S

2008-11-22 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback