Ett inlägg till innan jag åker!

Jag bara måste!

Idag fick Lucy avocado till lunch. Hon åt inte allt så jag satte på ett lock och la skålen i kylen i fall hon kanske skulle vilja ha senare. Men sedan somnade hon och när hon vaknade gav jag henne plommon i stället. Sedan gick vi och hämtade Holden och när vi kom hem igen tog jag ut avocadon för att slänga den. Då hade den blivit helt svart, ni vet som äpplen blir också om man inte äter det på en gång. Holden stod och kollade på hela tiden och när jag sa "Eeww" sa han "Is that lots of poopies?"

Jag gjorde sedan middag till Holden medans han satt ovanligt snällt och väntade. Fick ju paket från mamma i måndags där det var lite stickers till Holden som han blev helt överlycklig av. Så kom jag med hans ravioli då sa han "I don't want to have treat today". Jag blev jättechockad för han tjatar alltid om treats och candy, så jag sa "That's good!" När jag sedan inte sa något mera så frågade han "What do you have for me? More stickers?" När jag sa att jag inte hade det så var han tyst en stund innan han sa "Oh, all right. I'm gonna eat my dinner... can I have candy?"


Kommentarer
Postat av: mamma

Hi hi, det var kul! kram mamma

2008-11-27 @ 12:22:06
Postat av: Paps

Roligt! Ett tips nästa gång: låt avocadokärnan ligga kvar – då (tror jag) håller sig färgen.

2008-11-27 @ 20:29:03
Postat av: Johan

Den där Holden påminner om en viss kille jag känner! Inga namn (men han börjar på O och slutar på R) -När han var i samma ålder vill säga........En skön kille med andra ord!



Har så bra i C-cut!

2008-11-28 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback